Jag har trökigt..

1. Är du singel? Ja
2. Är du lycklig? Ja det är jag, fast jag skulle kunna ha det bättre ! ..
3. Är du uttråkad? Aa, väldigt ..
4. Är du ledsen? Njae,
5. Är du italienare? Nej ?
6. Är du gravid? Eh, nej ?
7. Är du full? Haha, nej ?
8. Är du en cooling? Ofc , och kommer alltid att vara ;)
9. Är du från Irland? Äh, nä ? ..


1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske..
2. Har du nånsin blivit sårad? Eh, ja. ör många gånger ..
3. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Japp..
4. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Njae , haha , bara pussat :)
5. Har du haft en hemlig beundrare? Haha, jag HAR ! :p 
6. Är du kär? Mjo ..
7. Vill du gifta dig i framtiden? Ja, det är klart ! :)

10 saker, två alternativ

1. Kärlek eller lust? Kärlek ♥
2. Hår eller ögon?  Svårt , tar nog ögon .. :p
3. Katt eller hund? Hund
4. Några få bästa vänner eller flertalet "vanliga" kompisar? Båda
5. TV eller Internet? Internet ;)
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca-cola !
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Hemmakväll med mys är oslagbart ! :p
8. Pengar eller lycka? Åh svårt men lycka är ju viktigare.
9. Dag eller natt? Dag
10. MSN eller mobil? Mobil ! :)

10 "Har du nånsin..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nepp
2. Brutit ett ben? Nej, och det är jag glad över ! ..
3. Gjort nåt du ångrar? Ja, vem har inte egentligen?
4. Ljugit för någon du tycker om? Ja tyvärr...
5. Ätit en hel tårta? Nej, fy vad äckligt ! ..
6. Gjort bort dig offentligt? Många gånger ! Haha
7. Gråtit när ett husdjur dog? Jo , när mitt första husdjur dog ..
8. Velat försvinna? Inte föralltid men för ett tag , ja ..

"snabbisar"

Vad såg du på tv sist? CSI
Vems blogg läste du sist ? Antons.
Vad åt du sist? Typ kakor .. xp
Vem pratade du med sist? Mamma :)
Vem ringde du sist? Emma :)
Vem messade du sist? Tim
Vem kramde du sist? Calle :)  
Vem bjöd du sist på något? ÖH , Jag kommer inte ihåg . Eller jo , Jacob fick ett tuggummi  ? :p
Vad köpte du sist? Singoalla ..Ajabaja Matilda .. ;D

Vilka tycker du ska svara på dem här frågorna ?  Moa , Moa , Jenni och dem som vill såklart ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0