Jag saknar inte dej längre , jag hatar dej ..

Jag kommer aldrig förlåta dej för det här ..
Du kommer aldrig kunna titta mej i ögonen igen , du tror att vi inte kommer ses på länge , men du vet hur det är ..
Okej , du har henne, din underbara flicka men vem fan bry sej , du är ju tydligen inte värt ett öre ..
Jag trodde du hde lite mer , jag trodde inte att du var så jävla känslokall ...
Om du smsar mej igen kan du glömma att jag svarar ..
Du har förstört mitt liv , jag har tänkt på dej jämt sen smset kom ..
"Vad fin du va .. " skrev du ..
Jag tror inte att du läser min blogg men jag måste skriva av mej ,
Har skrivit inlägg i bloggen om dej oxå , att jag gillar dej och blablabla , men du har sårat mej och dem såren  kommer vara öppna ett långt tag nu ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0