Matilda wallin status :

har ont i hela kroppen , är trött som en gris , nu är det nog dax för sängen , för att ta igen min sömn ..kanske ?



Jo , det är nog dax för det .. det är bara det att jag kan inte sluta tänka , så jag somnar aldrig.
Kanske om ni smsar med mej ?

Måste bara tacka Engla , för att vårat "bråk" är löst och för att du hjälper mej , när jag mår som jag mår ..
Tack gumman , du är oxå guldvärd ! Puss på dej ! :)♥


Okej , innan jag somnar ska jag :

Duscha

Göra matten , iallafall lite grann √

Plugga typ 90 glosor + text och sånt till engelska provet

Blogga √

Ringa till min saknade vän i östersund

Leta efter present till Moa på nätet √ .. ( men jag hittade ingen xp )

Smsa Moa o Jenni och höra hur pruppungarna mår .

God Natt ! Nu SKA jag sova , på riktigt ! Hehe :p

Kommentarer
Postat av: moaengblom (:

jaha, haha :) <3

2010-09-21 @ 21:15:22
URL: http://moaengblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0