Min vikt ..



Jag är så sjukt trött på det här nu !
Jag hör det hela tiden :

Du är så smal
Du är äckligt smal
Fan vad smal du e :s
Ät mat!
Men herregud , hur ser du ut? :O..
m.m..
Det är riktigt irriterande att höra det 2-3 gånger per dag ..
Jag skojjar inte , det är verkligen per dag !
Jag är smal , jag vet ..
Och jag skulle inte ha nått emot att gå upp några kilon men det går inte ..
Jag äter och äter ..
När jag väger mej , vilket är väldigt sällan så tänker jag ..
Men gud .. vad håller jag på med ?!

 
Men vad ska jag säga .
Jag blir inte större för att ni klagar på min vikt ..

Mitt självförtroende är grymt !

Nu är det såhär , jag ser ut såhär , jag är smal , jag är inte perfekt , men det är ingen .. ingen alls!

Kommentarer
Postat av: jennifer.

Du är perfekt och jättefin som du är. Du vet att jag tycker det och att du är det. Du är bäst, puss <3

2010-09-07 @ 22:29:09
URL: http://menjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0