Pöjksen är hos mej och dem tittar på nå skit på tv;n så jag bloggar ;)

Vad gjorde du kl 08 i morse?
Var på väg till skolan ..
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Skrev ett inlägg på Jackes facebook ! ^^
Det sista du sa högt?
Haha , shit ! .. xp
Vad har du druckit idag?
Mjölk , oboy
Vad var det senaste du åt?
Jacke o Alex special macka ! ;)
Vad var det senaste du köpte?
Eh .. Bussremsa ! ;D
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit
Vad är det för väder hos dig nu?
Grått. och blött
Godaste glassmaken?
Choklad o melon på kulglass , half baked - b&j
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Mjo.. Typ..
Sover du tungt?
Nu förtiden , ja!
Drömmer du mardrömmar?
Aa, tyvärr..
Favoritklädsel?
Ett linne och leggings.
Favoritlåt just nu?
Melissa horns låtar
Vad ser du om du tittar till höger?
Kylskåpet
Vad gör dig glad just nu?
Att jag har 2 störtsköna killar i min soffa !
Vad ska du göra härnäst?
Kolla på tv med grabbsen
Höger el vänsterhänt?
Höger !
Humör just nu?
Trött men glad ;D
Favoritgodis?
Choklad !!
Kläder just nu?
Tshirt, bh , trosor och leggings
Hur många kuddar sover du med?
2
Spelar du ngt instrument?
Naj !
Morgon eller nattmänniska?
Natt!
Vad är viktigast för dig?
Familj och vänner .
Är du kittlig?
Fruktansvärt!
Snarkar du?
Nopp
Stjärntecken?
Skytten !
Äckligaste insekten?
Spindlar..
Stökigt el välstädat?
Välstädat. Har svårt att leva upp till det kravet dock ...
Vad längtar du mest efter just nu?
Varmt väder
Hur lång är du?
164 , typ :p
Tycker du om kinamat?
Ja , absolut . 3 små rätter ! :D
Tycker du om kaffe?
Beror på vilken sort !
Vad dricker du till frukost?
Oboy elr Juice!
Sover du på någon särskild sida?
Högersida = jag somnar direkt!  
Tycker du om att mysa?
Dum fråga , det är det bästa som finns!♥
Är du en beroendemänniska?
Nja,beror lite på ..
Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ehh .. nej ! :p 
Välj ett ärr på din kropp?
Mitt bakhuvud , från en krok i skolan :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0