Disappointment has a name, it's heartbreak, heartbreak...

Jag hade en dröm inatt, den handlade om dej och mej ..
Du o jag .. Jag var så lycklig .. du höll mej i handen och sa att du älskade mej ..
Jag log och sa " Jag älskar dej oxå " . Den känslan var underbar ..
Jag kunde inte sluta le , du kysste mej .. Jag kommer ihåg att jag blundade för att jag verkligen skulle komma ihåg kyssen .. Sen slutade du , jag fattade inte varför . Du tog ett steg bakåt och sa
- Det här går inte ..
Det rann ner en tår och jag sa
- Allting går om man vill ..
Men det enda du sa var , "jag vill inte heller"
".. Jag vill inte ha det såhär .."
Du gick därifrån sakta .. sakta .. Jag kände hur tårarna rann .. Jag kunde inte göra nått .. Ingenting..
Jag vaknade av att klockan ringde .. jag öppnade ögonen och kollade om du hade smsat , såklart så hade du inte det .. Jag blev besviken , låg och tittade upp i taket och tänkte ... länge länge..
Drömmen var så lådsas men ändå kändes den så verklig ..

Jag kommer inte klara av det här längre , dax att släppa och gå vidare .. eller hur ? ..

Jag ska aldrig mer bli kär , för man blir ändå alltid besviken ..

Det är inte alltid  "alla levde lyckliga i alla sina dar " ...

 


Tro jag vill känna tro ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0