brist på ideer.

Just nu
Kär: vet jag inte.
Glad: ohja !
Trött: mycket.
Vild: nej, men imorgon så ;).
Lugn: antar det.
Nervös: njae...
Uttråkad: faktiskt inte.
Irriterad: haha, aa.
Ledsen: najje !.
Besviken: hm.. nej ?.
Arg: nä.
Sjuk: ont i magen, fortf..
Stressad: nopp
Förvirrad: typ aa.
Sårad: Nej..

Random stuff
Någon som förstår dig: Ellen o Paulina !.
Någon som du längtar efter: kilafors coolaste grabbar såklart ;)
Någon som du hatar: tycker bara väldigt illa om en del folk, hatar dom inte.
Vem kramade du senast: jadu.. Jimmi typ ? :p
Vem kysste du senast: ...
Vem ringde dig senast: David Larsson.
Vem ringde du senast: det var ett tag sen mina cash e lixom slut, men typ mamma.
Vem pratade du med på msn senast?: Anton W
Har du några kärleksproblem: jomen, det har jag.
Har du ätit något idag: jajjemen, mat. ?
Har du gråtit idag: hihi neej :o
Har du skrattat idag: Ohja !

Jag
Saknar någon just nu: aa.
Är rädd för att bli övergiven: njae..
Svär ofta: för ofta,
Sjunger i duschen: alltid,alltid !.
Morgonperson: nejnej ! & absolut inte!
Är kär i kärleken: hm .. ?
Skrattar åt mina egna skämt: klart, min humor är ju lite speciell..
Vill ha barn: i framtiden, ja.
Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarligt: japp.

Har du

Glasögon/linser: nej, hade förr.
piercingar: öronen ?
Syskon: en f10.
Jobb: nej.
För många vänner: man kan aldrig ha för många väl?.
Färgat håret: jajjemen ^^
Bra självförtroende: ojojoj, nej.
Sagt" jag älskar dig" till någon: ja.
Varit kär: ja.
Dumpat någon: Ja.
Brutit ett ben någon gång: inte det.
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: nej..
Somnat gråtande: ohja.

Brukar du
Titta dig själv i spegeln: ja, typ direkt jag får syn på en spegel.
Ha ångest: ibland.
Drömma mardrömmar: om att mina närmaste dör, aa.. typ igår ?.
Klä dig i svart: typ alltid, men aldrig helsvart.
Hata folk: nja, säger att jag hatar folk men jag tycker bara illa om dom.
Lita på folk: för många ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0