Här kommer världens tråkigaste och mest ointressanta inlägg ↓

Tänk att nu för iden kan man inte ens ha sin mobil för sig själv så igår satte jag lösenord på min sms mapp. och vad är det första som händer ? jo jag glömmer bort mitt lösenord ..
Som tur är så kollar jag på mitt pass när jag har dampat lite på min mobil, så imorse kom jag på att det var mina 4 sista siffror ^^ , jag har dock bytt nu men aja ;)


Sen är det en sjuk grej till som har hänt, igår satt jag och killarna och käka glass utanför hambo och då kommer det 3-4 bilar med folk som "pratar" teckenspråk och då säger jag, "fan vad coolt, jag ska lära mig teckenspråk nån dag " & idag på no:n så kunde man lära sig det om man ville så jag valde det och på tors & fredag ska vi lära oss det ^^ . kul ;)

ni kan ju anteckna det här eller kommentera k eller vad somhelst för det här var väldigt ointressant känner jag :p

kanske märks det att jag har tråkigt ? ;)

pusshejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0