jag har vaknat 23432 gånger under denna natt/morgon..

• Jag sparkade ner ett glas i golvet
• Mamma kom in innan hon åkte
• Pappa kom in innan han åkte
• Syrran kom också in innan hon åkte
• Engla eller ja, marcus ringde från hennes phone.
• Nån ringde på hem telefonen, men jag vet inte vem det var för jag orkade inte svara, haha.
• Morfar ringde.
• Fick några sms, och lättväckt som jag är så vaknar jag..
osvosvosv.


Nu ska jag iallafall snart dra mig ut till mina fina vänner, först äta och så, har nyss duschat och sminkat mig,
kanske ska klä på mig också..Lär nog gå nu, eftersom att jag redan har sovit bort halva dagen, hihi. K N A S.


nån tårtgrejj i skolan, i typ 7:an ?
fyfan vad äckligt, hatar tårta ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0