Kilafors med Candise idag..

Får se hur detta går, packar nu. Ska hämta henne på skolan 16.30.
Det känns som att man har skaffat barn eller nått, typ ..
sjuk-t ! hursomhelst, vi får se vad som händer.
Har även skit mycket läxor som ska göras .. åh, jag bara känner hur betygen dras ner, skolångest, tar igen detta i helgen. punktslut.
nu ska jag packa klart och klä på mig, duschade nyss.
Vi hörs mer senare idag, kanske inte förresten, men annars hörs vi på söndag.
Ni som har mitt lösen, det är bara att blogga om ni har lust :)
pusshejj !

jo, nu sätter jag ¨på mig den här, kan inte hålla mig, älskar den ju ! :D

Kommentarer
Postat av: Liger - det största Cat i världen.

Nice !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0