typ lista.

jag har lärt mig: att man lär sig av sina misstag
jag trodde aldrig att: jag skulle börja gilla Justin Bieber..men det har ju gått åt helvete..^^.
jag lyssnar just nu på: so sick- ne-yo
jag pratar: hela tiden och om ointressanta saker.
jag tycker om: cooola!
jag avskyr när folk: ljuger eller är sura.
min bästa vän är: har inte bara en..
min första bästavän heter: emma Jansson o Emma högström,
kärleken kan: såra & göra en sjukt lycklig.
bästa tiden i mitt liv var: nu eller den håller fortf på :)
jag har misst: -
om jag fick en sak i hela världen: skulle jag förmodligen välja nått onödigt skit, sån är jag ;)
jag är: glad & trött
när jag borstar tänderna: kollar jag alltid mig i spegeln, eller så sjunger jag ;o
när jag lagar mat: blir det inte gott.
jag tänder på: killar som har snygg kropp (magrutor ♥ ) & håret o blicken, åååh,
det sexigaste yrket är: -
det är charmigt när: någon säger att den älskar en och kollar i hennes ögon
jag är rädd för: att dö eller förlora nån man känner.. hemskt..
den värsta känslan är: olyckligt kär o när man ångrar sig..
den bästa känslan är: kärlek , lycklig kärlek.
jag är bäst på: att skratta åt sånt jag tycker är kul men igentligen så är det sjukt tråkigt, förmodligen..
jag är sämst på: få bra betyg & dra skämt och så..
om jag var ett djur skulle jag vara: nått som kan flyga,
jag kommer alltid att vara: mig själv
det finaste som finns är: personer man kan lita på & sånna som gör en glad
i sommar: ska jag göra det jag vill, grymt.
sist jag grät var: idag, på bion ^^
jag kan: skratta
jag kan inte: dra skämt eller berätta nått, jag glömmer jämt bort..
när jag vill tänka går jag: och lägger mig eller så lyssnar jag på musik.
när jag bakar så bakar jag: kladdkaka!
min mobiltelefon är: en samsung,
när jag vaknar på morgonen: snoozar jag en halvtimme eller en timme..
innan jag går och lägger mej: tänker jag och så tänker jag lite till..osvosv.
just nu tänker jag på: att jag saknar mina kära vänner i norr.
bebisar är: sjukt underbara :´)
idag har jag: skrattat som fan o jag har typ somnat på alla lektioner ;D
ikväll ska jag: inatt* , sova.
imorgon kommer jag: förhoppningsvis ha en underbar kväll med mina vänner,
jag vill verkligen: ha pengar just nu

någon som:
du litar på: Ludvig Löfvenberg, helt klart!
du har blivit besviken på: många,
du tycker är snygg: J U S T I N ,faktiskt.
du är kär i: min spotifylista (a)
du älskar: mina vänner!
du ser upp till: olika
du tycker är jobbig: skolan just nu,
du tycker är omtänksam: Kevin!
du saknar: alla i norr
du saknar att umgås med: -
du aldrig skulle kunna leva utan: mina vänner.
har uppfostrat dig: mamma & pappa
alltid gör dig glad: Calle!
du inte har kännt länge men betyder: -
som har härligt skratt: oj, många jag känner!
du har känns längst: emma
är duktig i någon sport: Torres
du alltid har roligt med: alla mina friends
du har många fina minnen med: jadu, alla?
är lyckan i ditt liv: vännerna
är din bästa killkompis: ludde, tim, calle osvosv.
du litar på mest utav dina killkompisar:ludde.


ditt eller datt..
kärlek eller vänskap: vänskap
cider eller öl: cider?
sommar eller vinter: sommar
choklad eller surt: choklad&surt :p.
frysa ihjäl eller brinna upp: brinna upp.
fest eller myskväll: båda
tv eller data: data.
mat eller godis: godis
alkohol eller läsk: läsk.
bilddagboken eller lunarstorm: bdb!
sova med lampa tänd eller släckt: släckt.
skola eller lov: lov.
pratglad eller tyst: pratglad.


var på justin bieber idag, eller ja, filmen & nu har jag ändrat mig, justin ♥
cassi, sandra och paulinas fel ;) ♥
bilder kommer i helgen eller nått, pusshejj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0