10 sanningar om mig..

jag är kär i pulvermos- det bästa som finns enligt mig.

Jag blir inte sådär jätte kär i muskler o sånt som killar har, dem flesta tjejer blir det, men jag tycker sånt bara tyder på en sak, Att dem inte har tid för nått annat än träning ( självklart är inte alla så men dem flesta jag känner är tyvärr så.. )

Jag är otroligt rädd av mig när det gäller olika saker, regler osv. åka moppe utan hjälm ex. det går inte, ajaj.

Jag har en liten annorlunda smak på musik - föredrar lite äldre låtar eller nya svenska, oftast. sen är det självklart andra också men Cornelis alla låtar har jag snart nött ut. heh.

Jag älskar att vara dryg, se när folk blir irriterade, ibland kan det kanske gå lite långt men jaja.
ska säga att den som oftast får stå ut med det här är faktiskt älskling, han blir alltid lika irriterad! kung!

Jag är en teaterapa- helt galet. Men bara inför mina föräldrar eftersom att dem nu är vana, resten skulle tänka "in till psyket med den här idioten"..

Jag är usel på engelska. eller alltså jag kan men jag hatar att prata inför andra, det är då det blir fel för jag tycker det är så jobbigt. detta drar ner mina betyg väldigt mycket ska jag säga.. tyvärr..

Jag blir lätt svartsjuk. tyvärr. Jag är ett riktigt kontrollfreak. inget jag är stolt över men jag är som en liten mamma, måste veta vad som händer och med vem det händer osv.

som dem flesta redan vet så har jag en sjuk fotfobi och har haft mycket länge.. det här går inte att förklara. En fot som är ofräsch och jag vill spy. haha. ni förstår inte .. usch.

Jag är otroligt rädd för att bli ensam, helt sjukt. kan komma nån tår då o då för att jag tycker jag är så dum i huvet och att jag tycker jag behandlar folk dåligt osv. vet inte varför det är så faktiskt. har varit ensam förut och det var typ det värsta jag har varit med om..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0