Ang uppdateringen..

Jag vet att jag har uppdaterat dåligt men jag har gjort så mycket annat, har lixom inte haft tid.
Gårdagen skulle bli grym men slutade i kaos. det tar jag inte upp här men aa.
Imorse kände vi bara att vi tjejer förtjänade en riktig jävla frukost, så vi drog hem till paulina och gjorde pannkakor och käkade även lite chips och kollade film lite senare. Sen drog jag hem, käkade hur god middag som helst sen blev det Irene Huss. Myspys, bakade även en äppelpaj på det. mums.
Hursomhelst var o shoppade lite kläder med paulina i stan på fredagen, riktigt mysigt.
såhär såg jag ut igår iallafall:

bra bild matilda- du var verkligen stadig på handen ;) menmen. skjorta och svarta byxor körde jag på - även plattat hår, (kbry)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men herregud människa, hur mycket äter du igentligen? kanske ska lgna sig lite med alla godsaker och tänka på hur det kan sluta.. du kommer tillslut se ut som en boll.. eller har jag fel?

2011-08-28 @ 22:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0