Ångest? njae, lite kanske..

går inte att förklara hur den sista sommarlovsveckan har varit.. man kan typ säga - underbar!
Har haft så jävla roligt med världens finaste människor.
Vissa dagar var det bara svulldagar, alltså film,chips,cola och så.
Och andra var det flytt,städning osv.
Annars var det .. fullt ös medvetslös. haha nej men jävlar vad kul det har varit. lite kaos också men det tar vi inte här. Älskling har iallafall fått ordning på sin sjukt fina lägenhet, där kan man säga att jag bodde den här veckan.
Imorgon påbörjar jag mitt sista år i grundskolan, mitt sista år på Runan. grymt skönt, självklart jävligt sorgligt också men äh.
Nu ska jag hitta nått som jag kan ha på mig imorgon, och sen smsa lite med babe.
känns lite att bara åka ifrån honom efter att ha varit i stortsett på varann en heeeel vecka.
jaja, puss & god natt, skriver mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0