såg på en dokumentär..

om folk som har varit nära på att dö men som har överlevt.
Helt sjukt, en tjej hade lämnat sitt barn i bilen och helt plötsligt började den rulla och hon sprang slet upp dörren men nått gjorde att hon blev klämd och hon är nu förlamad magen och neråt. Sånt reagerar jag på, tro mig. Jag blir tårögd.
Nej men nu ska vi inte prata mer om det.



Tänkte bara säga att jag drömmer mig bort bland en massa snowboardkläder-igen.
Ja, jag älskar det, det här lite hängiga, inte bara på killar utan på tjejer också. mums.
dem här 2 bilderna hittade jag, och jag har letat i år, mitt google funkar inte just nu. men typ såhär:

det här tycker jag är helt sinnes snyggt i backen iallafall ..
stort ska det vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0