Sommarlovstestet, hehe.

Har du druckit tills du spytt? Nej.
Sårat någon? Det vet jag inte, hoppas inte det.
Förlorat en vän? Ja, eller jag har väl.. brytit kontakten med honom.
Träffat nya människor? Jarå! :)
Kysst en främling? Nej.
Tagit droger?
Aldrig.
Haft en sommarflört? nä.
Gråtit?
Mm.
Skrattat tills du kissat på dig?
haha nej.
Tältat? Nej, men satt upp tält har jag gjort. haha.
Varit vaken en hel natt? ja,
Solat? jarå! :)
Badat? inte alls mycket faktiskt :o
Haft ett förhållande? Jag har ett förhållande.
Gjort dig riktigt illa? nä
Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nej.
Läst en bok? haha, nej :)
Skickat fel sms med flit? haha, nej det har jag inte gjort
Suttit vid datan en hel natt? nja, men till 5, det är ju nästan en hel natt.
Näckat? Haha, måste tänka.. nej, jag tror inte det.
Solat naken? utan topp, ja.
Fått utegångsförbud? Nejdå.
Sagt "jag älskar dig" och menat det? Jajjemen! 
Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? Nejje,
Varit i slagsmål? Nej,
Pussat någon utav samma kön? jarå, kusin, hihi.
Sjungit högt på ett berg? på klippor har jag ? :p
Kysst någon i regnet? har jag säkert.
Kysst någon i skogen ? Hm.. vet inte :)
Kysst någon du inte borde? Nejnejnej.
Tappat rösten? Haha, aa.
varit på festival? School´s out- om det räknas? ;) sen konserter.
Gått upp i vikt? JAAAAAAAAA :D :D
Gått ner i vikt? nejje.
Brännt dig? Nej, inte alls :)
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? jarå. men sånt får man leva med ;)
Varit utomlands? Nej, men i vinter så.
Gjort ett bra köp? haha, jarå.
Tagit upp kontakten med en gammal vän? Hm.. lite kanske.
haft skadeglädje? Jarå har jag säkert - jag är ju en liten bitch ;)
Sovit under bar himmel? Nej.
Vad kommer du sakna mest? Alla i kilafors - osvosv.
Har du svart ärligt på alla frågor? Jarå, är alltid ärlig (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0