Tidsfördriv

Du heter:  Matilda Wallin
Smeknamn:  Tilda, och tyvärr även mattis .. fråga mig inte varför..
När föddes du?: 961124
Låt som du sörjer till när du är ledsen?: Jadu, beror på ..
Vem behöver du mest just nu: jadu många ..
Vad tror folk om dig?: - Att jag är en bitch, kan jag säkert vara ibland också iförsig..
Stämmer det?: haha somsagt, ibland.
Vad får du oftast komplimanger för?: Det är väl olika, men det brukar vara håret.
Brukar du skratta för dig själv?: Ja. väldigt ofta.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"förlåt men jag råkade hamna i din onepiece och nu får jag inte av mig den, så nu måste jag ha på mig den i nån timme eller två"..
Var bor du?:  Sollentuna.
Trivs du där:  Jorå, fast jag vill flytta därifrån. heh :)
Sprit, cider, vin eller öl: - isånnafall cider.
Vad har du för mobil operatör: - Telia/halebop
Är du allergisk mot något: -  Pälsdjur.
Har du haft sex idag: - Nej?
Nästa mål i ditt liv: - Ingen aning.
Hur svarar du i mobilen: - "hallå", eller "hej det är Matilda"
Vem ringde du senast? - Ellen
Antal timmar sömn inatt: - 8
Sov du ensam: - yes, fast imorse fick jag sällskap av älskling :)
Brukar du komma i tid: - ja, oftast.
När blev du fotad senast: - ingen aning.
Hur känner du dig nu: - trött & arg, haha
Vanligaste färg på dina kläder: - svart.
Är du aktiv i skolan: - jarå
Vad saknar du: - typ.. förr i tiden när man inte hade sånna jävla humörsvängingar. ;)
Hade du en bra kväll igår: - jadå, iallafall till en början.. ;)
Favorit dryck på morgonen: - Juice - eller oboy
Rakar du benen: - Jajjemen ! underbart.
När brukar du oftast gå och lägga dig: - helt olika
Är du blyg?: ja det är jag nog, eller inte med dom jag känner väl
Sysslar du med någon idrott: - Nejje.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: - nejnej o nej.
Vad gör du i morgon: - vet jag inte än, eller åker hem till sthlm ....
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: för mycket.
Vad behöver du just nu? - kramaaaar. ;)
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: haha vet inte
Vad längtar du till? tills när vi ska utomlands!
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, vad jag vet!
Vad är det finaste du fått?: Vet inte faktiskt..
Hur gammal är du: snart 15
hur lång är du? - 1.70-1.71
Tycker du om någon just nu: Ja gud ja.
de mest betydande smsen:
Gröna eller röda äppeln: Röda
Vilken tid gick du upp idag: typ halv 10 tror jag
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja
Vad ska du göra ikväll: vet inte än, sånt som märks!
Är det okej att gråta: Självklart, när man vill.
Jag har insett att min senaste kyss var med världens underbaraste person.
Jag lyssnar på musik, just nu på någons spellista på spotify.
Jag pratar lite för mycket ibland ..
Jag tycker omallt möjligt.
Min bästa vän är kan inte välja en.
Min första riktiga kyss var otroligt hemsk, ne fyfan.
Jag avskyr när folk frågar/ pratar om sånt som jag helst vill glömma
Kärleken är det finaste som finns ♥
Jag gillar att retas och vara dryg.
Jag kommer alltid att vara retsam. har alltid varit kommer alltid vara.
Jag är hemligt förälskad i Robin .. ;)
Sist jag grät var igår, kaos.
Min mobiltelefon är underbar, iphone :*
När jag vaknar på morgonen vill jag inte gå upp (a)
Innan jag går och lägger mig tänker jag alldeles för mycket.
Just nu tänker jag på att jag kanske ska vara social med min pojke.
Bebisar är otroligt underbara!
Idag har jag varit med underbara människor!.
I kväll ska jag mysa med dem såklart-
I morgon kommer jag vara otroligt depp, hem till skola och sånt skit..
Jag vill verkligen inte börja skolan ..

märks det att jag har tråkigt? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0