Lite av allt som hänt 2011 ..

Eftersom att jag har så jävla mycket tid över så ..

Januari 2011:

Var tvungen att prova Moa nya objektiv, vilket innebar en hel kväll med fotografering.

Jag fick chansen att vara med i alla hjärtansdag konserten, självklart svarade jag ja, vilket innebar att jag fick sitta såhär och nöta ut låtarna, typ varje kväll:

Bjöd hem en massa människor på middag - för att fira Tim som då blev, byxmyndig.

Skolan tvingade ut oss i 30 graders kyla till bögsgård, där vi skulle lära oss att typ göra soppa och lära oss om energi osv. usch.


Februari:

Hur mycket snö  som helst,iskallt men ändå blå himmel och sol - så såg halva februari ut. Var även snökaos och skolan var inställd en dag. Eller man fick ju komma om man ville men det fanns nästan inga lärare.

Trots att jag var riktigt sjuk och mådde piss, så drog jag mig upp den här söndagen och tog mig till skolan, där vi hade hyrt musiksalen, träning inför konserten.

Självaste konsertdagen, det byggdes en stor scen, ljud,ljus och allt sånt skulle också upp såklart.


Drog med skolan till Romme och åkte skidor, det blev kaos - jag och sandra åkte vilse, kom ut på en parkering, sandras hyrskidor försvann- Jag gjorde en vurpa - För er som inte vet så åker jag störtlopp, eftersom att jag inte kan åka. Men jäklar vad kul vi hade.



Vann även 2000:- på en "pussruta tävling". Man skulle pussas och mmsa in en bild - vi gjorde det för skojsskull & vann, blev då ca:650 kronor var eftersom att vi var 3 pers. (a)

Mars:
Firade farfar som fyllde år och gick i pension. mycket mysigt :)


Åkte in till stan med pojkarna och käkade helt sjukt god mat.


Jag & mina kära vänner tog oss en utbytesresa till kina i 10 dagar! tog oss upp för högsta punkten på kinesiska muren också. det ni ;)


Hade Prao i en vecka, på coop i häggvik. Riktigt mysigt.


April:
Drog till Spanien med familjen och även familjen Olsson. hur underbart som helst - var svart när jag kom hem ;)


Brudarna lurade med mig och killarna på Justin Bieber filmen trots att vi inte gillar honom - men den var grym.


Det blev helt sjukt varmt några dagar - på kvällen var det dock svin kallt..

 maj:

De snöade, helt sjukt..


Jag o mamma åkte med till Evelinas basketläger - när vi skulle hem åkte jag o mamma till 4 olika monki butiker för att hitta ett par shorts jag ville ha, men tror ni att dem fanns? nej ..


Jag & Ellen låg och stekte utanför hennes hus. mys.



Blev tillsammans med världens finaste ♥


Syster blev 11 år :)


Åkte till Ellens lantstället - hur mysigt som helst!


Jag o älskling hade mys i solen, mihi.


Juni:
Skolavslutning, jag & Ellen stod på scenen, såklart ;)

Jag o syster var galna och gjorde hemma gjord pizza. mums


juli:
Tjänade lite pengar genom att stå & sälja loppis saker. kallt.


Såg på min älskling, förlåt Robin (a)


Spenderade nästan alla kvällar detta lov med dem här, (några utav dem..) underbara människor!

Spenaderade en kväll hemma hos Engla, helt sjukt roligt hade vi,

Släktträff..


+ petter men då glömde jag kameran .. heh :)
Blev kaos på slutet för jag håller inte riktigt koll på månaderna men lite av allt som hänt iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga upp en video där du sjunger ? :D

2011-08-15 @ 10:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0