13 December 2011

Hej på er, ursäkta min dåliga uppdatering.
Men såhär har min dag sett ut:

Dagen började vid 6.50, grymt. Var inte så jobbigt att gå upp ändå.
Sen byggdes det en scen och lite ljud och ljus, sen blev det Lucia tåg, höll seriöst på att svimma, stå där och vara glad och ha kramp i armar och ben, men kul var det! sen blev det konsert!
Riktigt underbart, sista lucian på Runan. Var lite nervös men för att vara mig och ha min scenskräck så gick det bra. Bröt dock ihop hemma, pga av personliga skäl. Men det behöver vi inte ta här.
Somnade några timmar när jag kom hem också, som vanligt. men eftersom att jag sov väldigt lite inatt så behövdes det nog. Och idag har jag och min babe 7 månader, han kommer hit på torsdag så blir nog bio eller nått mysigt då!
Min dag blev väldigt lyckad, hoppas ni också har haft en grym dag!
Och min kväll avslutar jag med att bänka mig famför tv:n med pannkakor och fruktsallad och lite plugg på engelska verben som vi har förhör på imorgon. Bloggar sen!
fyra bilder från i helgen! :)

Kommentarer
Postat av: ANNNNAAA

hahah fett söt tjej på bilden! ;)

2011-12-13 @ 19:28:02
URL: http://annastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0