Dag 01 – En nytagen bild på dig och 20 intressanta fakta om dig själv.

* Jag ska opereras i januari, inget stort ingrepp men ändå.
* Jag gråter nå sjukt lätt.
* Jag blir lätt irriterad på folk som drygar sig.
* Jag har en galen fobi för fötter, och det har jag haft i många år.
* Jag har svårt att klara av dessa deppdagar man har, eller när man är riktigt ledsen. jag blir en helt annan person och tycker det är svårt att bli glad igen.
* Jag blir sjukt arg när folk inte behandlar någon annan rätt, eller behandlar folk olika av olika anledningar.
* Jag har scenskräck.
* Jag klarar inte av folk som säger "nej såhär är det",  alltså dem som tror att dem är nått osv.
* Jag älskar verkligen mozarellasallad, kärlek! ♥

* Jag drömmer mardrömmar nästan varje natt, vaknar därför flera gånger på nätterna.
* Jag tar åt mig väldigt mycket om nån säger nått, trots att jag låtsas som att jag inte gör det.
* Jag har svårt att faktiskt gå upp i vikt och så.
* Jag gillar inte alls när folk låtsas vara någon annan, eller försöker vara som någon annan. Alla är fina, så vad är meningen med det?
* Jag vill och ska försöka utbilda mig till polis, tro det eller ej men jag ska försöka iallafall!
* Jag har svårt för folk som faktiskt tror att du kan leva på att blogga eller så. utbilda er till nått och tjäna riktiga pengar. blogga är nått man gör på fritiden.
* Jag har väldigt väldigt svårt att äta med sånna som tuggar med öppen mun.
* Jag avskyr folk som inte kan vara glad för någon annans skull, dem som inte kan säga "grattis" när man har fått ett bra betyg eller att det har gått bra i nånting osv.
* När jag köper kulglass köper jag (om det finns..) alltid choklad och melon kulor. 2 choklad, en melon kula. yummie

* Jag går på kinesiska i skolan.
* När jag blir äldre och skaffar barn ska mitt barn få en cross - oavsett kön. Om den vill hålla på med det såklart, önskar att jag kunde det där. coolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0