Fick sju månader utav lycka. fick sju helt underbara månader. men nu tar det stopp, för mig är det självklart som ett stort hål. Och jag är rädd för att det kommer bli väldigt tufft och tugnt vissa perioder. Det är så många som frågar och så många som undrar, ni säger "ni som var så perfekta tillsammans", även skit kan hända oss. Jag var helt säker på att jag skulle klara det, helt hundra, visste att allt skulle bli bra, Tog mig upp till kilafors, träffade alla dessa fina människor, det är bäst såhär. Och ni som frågar och undrar varför?. även skit kan hända dem allra bästa. Tankarna kan man tyvärr inte sudda ut.
Det man kan göra nu är att bara inse att allt kommer bli bra, även fast det kanske inte alltid känns så. Det kan ju knappast bli värre. Tack till alla fina vänner och min familj som faktiskt har tagit hand om mig. ni är underbara hela bunten ♥

Kommentarer
Postat av: ANNA

vi alla älskar dig :)

2011-12-28 @ 18:25:51
URL: http://annastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0