För jag blir galen när jag ser dig..

Hello kära bloggläsare!
Gårdagen spenderades hos mig med 9 andra fina människor, hade jätte mysigt. Sen vart det mycket problems. Jag saknade min pojk nå sjukt, ringde honom då kom tårarna fram, ovanligt va? Nian tar kål på mig. hursomhelst så pratade vi i någon timme, den här veckan har varit kaos och ingen klarar av när det faktiskt blir för mycket, trots att man kanske tror det själv. Somnade vid 2 och vaknade vid 1 idag.
Imorgon spenderar jag min dag i stan för jag har en julklapp som ska köpas där, kommer skickas till en annan plats i Sverige sen. Säger inte vart för då förstörs allt. haha.
Ska kolla lite film, pusshejj!
förra julen, när vi var på middag hos morfar ♥
Tiden går galet fort alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0