Galet ointressant, läs om ni orkar, haha.

Har en jobbig jävla ångest som knager i mitt huvud, skolan.
Alltså vi har någon so-provs grejj som jag inte kan plugga på som verkar sjukt svår, den ska vi göra imorgon.
Jag har engelska verb tills imorgon, visst, inte så mycket men det känns som att jag verkligen vill få bra betyg på det här men nejnej tror det kommer gå åt helvete.
Kirrar g/vg på engelskan sen får so:n gå som den går, tycker inte om dessa prov med jämförelser. uscha.
Får tänka att det endast är: onsdag,torsdag och fredag kvar utav höstterminen, nästa vecka kör vi på bio och sånt mys. Och har ett kinesiskaprov att plugga på också.. nöööta dessa 2 kvällar? (check.)
Hoppas på riktigt bra betyg så att jag faktiskt kan få godkänt i det. Är inte direkt den bästa i gruppen. haha.
nu sätter jag mig och pluggar engelska, see you later!


Kommentarer
Postat av: Isabella Axelsson

sv: allt bra? :)

2011-12-13 @ 21:59:30
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0