God jul!

Började dagen med att vakna upp och vara helt sjukt trött, somnade väldigt väldigt sent igår. Men det var det lätt värt.
Vid 11 gjorde vi som alltid och drog till kyrkan och mormors grav, det var riktigt mysigt och träffade lite fina vänner som var där och sjöng. Så nu har jag julkänsla och faktiskt så finns det snö här uppe, kollar på lite bloggar och dem skriver att de blir en jul utan snö. Men nejnej, älskade hälsingland!
Brukar alltid få julklapp på morgonen, men jag jag skippar det iår och tar de efter maten istället.
känner att den här längtan efter julklapparna sitter kvar, som när jag var mycket mindre. underbart är det.
hör av mig senare, nu blir det julskinka och macka och allt sånt!
ha en underbar dag kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0