Haha, jag dör!..

Det ringde på hemtelefonen klockan 11 idag, vilket är väldigt ovanligt. Jag svarade, så var det morfar.. måste bara berätta om våran konversation, så jävla skön.
Morfar: Tjenare, gick det bra att åka hem, inga träd i vägen?
Jag: Haha, hej, jorå det gick bra, nej inga träd!
Morfar: aha, va bra, vad gör dudå? eller ja dum fråga, datorn va?
Jag: haha, ah ..
Morfar: Visste det! mamma och pappa då?
Jag: dem sover, för längesen, dem var ute igår och kom hem 3..
Morfar: Tur att jag har dig nu kommer sanningen fram! Evelina då, hon stannade va?
Jag: ah det gjorde hon..
Morfar: Ah det är dem där jävla hästarna alltså, jävla havremopeder.. usch!
Jag dog lite, skrattade väl i nån minut.
Morfar: ja men det är ju sant! tur att du inte håller på med sånt! tacka allergin!
Men nu ska jag sova, gör de du också, okej?
Jag: Nejje! ska sitta med datan hela natten morfar!
Morfar: ah det fatta man ju, det funkar inte Matilda, sluta med det! haha hörs senare! hej då!
Jag: haha hejdå morfar.
Roligaste på länge, älskar min morfar alltså. haha ♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

Haha min pappa säger också havremopeder!

2011-12-27 @ 09:15:39
URL: http://viickaans.devote.se
Postat av: ANNA

hahahah underbara dom e dom där gamla!! <3

2011-12-28 @ 18:26:47
URL: http://annastar.blogg.se/
Postat av: ANNA

hahahah sköna dom e dom där gamla! <33

2011-12-28 @ 18:27:13
URL: http://annastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0