Här kommer tankarna ut..

Hur kommer det sig att det finns idioter, hur kommer det sig att det faktiskt finns dem som inte gör annat än sårar, hur kommer det sig att man faktsikt inte kan lita på alla som säger det. Och en ännu större fråga, varför öppnar man sig för dem? varför berättar man saker för just dem? Jag träffar helt underbara människor men alltid är det nått som är fel, jämt nått som är i vägen. Träffar någon jag verkligen litar på, ger allt till så blir jag jämt och sårad. Finns inte ord till hur jag kan tacka dessa fina människor som ringer och smsar och frågar hur det är. Jag vet att man inte ska grubbla över saker, att man ska stänga av allt sånt och blicka framåt. Men det är svårt, men jag har lyckats rätt bra ändå. Tycker jag. Har gjort allt jag kan, nu får tiden läka alla sår.. Jag ska göra allt för att må så bra som möjligt. Nått som är litet i era ögon kan vara väldigt stort i andras ögon. Jag har iallafall lovat mig själv att göra 2012 till ett grymt år. skita i människor som skiter i mig, hjälpa dem som hjälper mig osv. Man kan inte vara omtyckt av alla, det vet jag. Men ska göra nått åt det här.. jag är trött på att jämt och ständigt vara ledsen och trött på allt.
Jag har insett att det faktiskt finns underbara människor som man kan umgås med, resten kan man bara skita i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0