I will dream of you, like I always do.

Min dag har bestått av skola till halv 3 sen hem och sova i flera timmar, inte bra känner jag nu men ska lägga mig ner och försöka somna ändå. Har även besök utav farmor och farfar. Imorgon blir det nog köpa lucialinne och allt det där och sen blir det att lägga ner några timmar på kineiska och no, ska även iväg till Sollentuna har tid där, igen.
Sen på torsdag ska jag dra med pappa och handla inför helgen. Vad jag ska göra får ni veta senare. hehe.
Min kära pojkvän har ju såklart inge batteri och har inte heller någon laddare så ikväll blir det somna utan han i örat.
Hoppas ni sover gott för det ska jag göra dem här .. 6-7 timmars sömn jag får.
Och juste, lite glad man blev idag när snön hade kommit! Mindre glad blev man när man halkade utanför huset. haha.
Måste varit en rolig syn. Godnatt bloggen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0