Jag är en vampyr, jag suger & spyr..

Sitter och latar mig framför tv:n och hoppas på att tiden inte ska gå allt för fort eftersom att jag faktiskt måste plugga som en galning.. Pojkvännen min sitter och väntar på tåget sen kommer han till mig idag, härligt! Ikväll blir det dock inte så mycket mys eftersom att jag måste spendera flera timmar på plugg. Viktigt prov på g.
Men ja, sen vart jag ju mer än glad när jag fick reda på att hjältegalan är imorgonkväll, som jag har längtat. Nu tänker ni "what?!" men faktiskt, det är underbart, gråter alltid till det och ah, älskar det. Så imorgonkväll sitter jag bänkad framför det. Nu blir det plugga kära vänner, härs senare eller imorgon! pusshejj!
oldie, 2 år sen nästan exakt. lillalilla kusin ♥

Kommentarer
Postat av: Isabella Axelsson

sv: jo det är bra här med :)

2011-12-16 @ 21:19:48
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0