Keep your head high and your middle finger higher

Godmorgon!
Började morgonen med första avsnittet av julkalendern, dock hann jag bara se lite eftersom att jag börjar 8.
Men den verkar väl.. bra? älskar julkalendern. haha.
Somnade riktigt sent igår så är ganska sliten idag, har nu so men behöver hjälp utav Börje men han är sjuk..
Efter skolan ska jag försöka ta mig till centrum och köpa nått fint till mamma ♥
Sen ikväll blir det somsagt stan. Får se vart vi ska.. mamma säger ju inget.. ;)
Bilder kommer ikväll sen eftersom att jag varken har nå prov eller inlämningsgrej till imorgon. Dock har jag NO och kinesiska idag - wish me luck.
Hoppas ni får en grym dag. Vi hörs nog nå mer under dagen. pusshejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0