Lista 2011.

Hur har ditt 2011 varit? Grymt!


Blev du kär i år? Jajjemen och jag är fortfarande.


Vad önskar du att du gjort mer? Inte litat på så många.


Vad önskar du att du gjort mindre? Tagit åt mig, och att jag inte hade mått så dåligt så ofta förra halvåret.


Vem har du umgåts med mest? Svårt, men mitt "lilla gäng" tror jag väl. Annars är det mina fina vänner i Kilafors ♥


Bästa minnet från 2011? I somras när jag och mina fina vänner firade midsommar och allt annat mysigt. åh underbart...


Är det något du sakna 2011 som du vill ha år 2012? Njae, det tror jag väl inte.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag var gladare, dem flesta vintrar har varit riktigt ensamma innan den här men har ju träffat min pojke så nu har det varit bra!


Var det mest lugna hemmakvällar eller vilda partykvällar? Mest hemmakvällar, haha.

Vem/Vilka saknade du? Många faktiskt,


Största misstaget? Att lita på för många människor..


Hur många hade du sex med? Det vill ni veta va? gissa?


Tror du att år 2012 kommer blir bättre? Jarå! det kommer bli ännu mer grymt tror jag!


Vad gjorde dig riktigt glad i år? den 13 maj, då var jag och är fortfarande lyckligaste tjejen i världen och fick min babe. (haha)


Hur många kysste du? Haha, vart inte så mycket kyssande för mig. En.


Har du några löften inför år 2012? Att skita i folk som skiter i mig, inte slicka röv helt enkelt.


Har du haft ett förhållande under 2011? Yes, jag har fortfarande.


Hur skulle du beskriva din stil 2011? Nu förstår jag inte riktigt..?


Vart reste du nånstans? Spanien, Kina, Kilafors, Västervik osv. kommer inte ihåg allt, haha.

Vad ser du mest framemot med år 2012? Sommaren, har en känsla av att det kommer bli riktigt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0