Lite utav mitt 2011:

Januari:
Träningen inför konserten var igång, riktigt kul var det. Lärde känna rätt mycket nytt folk.
Bestämde mig för att åka med skolan till Kina.

Februari:
Konserten gick igång, vi fick ihop runt 2000 :- till röda korset har jag för mig. Jag hade riktigt riktigt kul och det är nått jag och mina fina vänner aldrig kommer glömma.

Mars:

Åkte på den mest sjuka resan någonsin - Kina.
Det var galet coolt, kinesiskamuren, all shopping och så. Men vi lyckades få familjer med hus som såg ut som.. ah jag vet inte. En blev förflyttad eftersom att hon bodde bland spån och sånt i en källare. Jag hade det rätt bra, förutom att toaletten var pajj och att jag fick duscha i ett handfat i flera dagar. Jobbigaste var att jag levde på Donken i hela tio dagar, lunch-mellanmål-middag. Det är inte direkt samma mat som kinamaten här i sverige. Tredje dagen blev jag bjuden på lever - spydde, ohja.
Nej, den var väldigt speciell, men jag kom hem med mycket härliga b-saker iallafall.

April:

Spanien med våra fina vänner, underbar vecka. Kom hem nå sjukt brun, brukar få rätt mycket färg men det här var sjukt. Bodde på ett grymt hotell och hade det skit bra.
Kinesen eller ja, "Candise" som jag bodde hos i Kina kom hem till mig i 10 dagar, var också väldigt speciellt. Men nu har jag provat på det där med utbytesresor och det är verkligen inte min grejj.
Sista april spenderades hemma hos Vickan och ah, sen den dagen har det hänt mycket. Lärde känna några nya vänner, haha mer säger jag inte.

Maj:

Blev tillsammans med Robin, var typ lyckligaste tjejen någonsin.
Åkte till Ellens landställe med henne, Calle och Anthon, hade sjukt kul blev en del bilder också.
Blev en del kvällar nere vid vattnet på torparängen med en massa människor, åh sommar.. ♥
Syster fyllde 11 bast, galet.

Juni:

Ännu fler dagar där nere, fok började få sina efterlängtade moppar - jag cyklade! haha!
Skolavslutning, hade alltså 10 veckors lov framför mig..
Party hos Ellen efter skolavslutningen, woop woop ;)
Solade som en galning, gick upp tidigt och låg i timmar.. haha.
Spenderade många dagar inne i storstan, shopping.
Schools out festivalen. Regn regn, men kul hade vi.
Juli:

Ullared med min andra familj.
Nästan hela juli spenderades i hälsingland!
Sola, bada träffa en hel del sköna människor.
Var en del barnvakt.
Stod och sålde grejjer på Loppis - fick lite cashflow.
Var på både PETTER & OSKAR LINNROS. så sjukt jävla grymt! efterom att jag var pank målade jag ihop pengar, det tog tid ska jag säga..

Augusti:

Dyster månad, skolan började, hände inte så mycket.

Körde en total fail hemma hos Paulina och det vart kaos hemma hos mig efter.

September:

Gjorde min Onepiece, fick väldigt bra betyg tack vare den.
Pappa gjorde sig av med stor volvon, köpte en liten dyr men galet snygg bil.
Tror det var ungefär samma sak här, inget mer hände typ.

Oktober:

Jag klippte av mitt långa underbara hår och färgade det - klippningen behövdes men ah, det kom en tår. var inte alls nöjd.
Spenderade typ alla dagar framför One tree Hill. lånade 3-4 boxar utav Moa.
Var i Västervik.
Hade prao på fasters dagis i Bollnäs.
Var på paaarty hos faster, hon hade fyllt år!

November:

Jag fyllde äntligen år! Fick en massa fina paket.
Var på Ullared, gjorde av med alldeles för mycket pengar.
Hade mys i mitt hus på landet med poker och "jag har aldrig" med mina fina vänner:
Emil, Jesper, Oliver, Danne osv..
Fick min underbara Macbook air i skolan!

December:

Jag blev världens olyckligaste. helt förstörd.
tog slut mellan mig och Robin
det var även kaos i skolan ett tag.
Var på Lena PH, nej verkligen inte min musikstil men det var en dansgrupp med som hette Bounce, och du, galet vad grym showen var.
Var på Hasselbacken, käkade första julbordet för iår.
Bjöd hem en massa vänner och vi firade mig.
Jag blev utsedd till skolans Lucia.
Luciatåget och konserten blev av.
Tog tag i min IG varning på Kinesiskan, blev godkänd.
Julavslutning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0