Man kan alltid ställa sig frågan varför?

Men det är så fruktansvärt onödigt, det kommer ändå inte hjälpa..

Jag kan inte förklara hur stört krossad jag är..
men jag ska försöka skriva ett vanligt inlägg..
Min vecka kommer se ut såhär:
Måndag: Vanlig skola 9- 15
Tisdag: Skola 8- 14.30, julshoppa!
Onsdag: In till stan med klassen, bio och mysmat även shopping?
torsdag: Avslutning, åka till landet, äntligen!
fredag: Ingen aning. Slå in paket, mysa.
lördag: Jul, kyrkan, träffa kusin och allt sånt där mysigt! brukar även ha pulkamys, men verkar som att det blir lite för lite snö iår.
söndag: Som vanligt, mat med hela pappas släkt.

Så uppdateringen kommer nog vara sådär. det kommer den nog vara ändå.

bild från i tisdags, Julkonserten - slutade med MVG i musik, stolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0