Men tjeeenare.

Igår natt runt 1 ringde jag till älskling för att jag höll på att gå under så pratade vi och pratade. tillslut somnade jag, men honom i örat. haha, ojdå. Idag då! Drar in till stan och kollar julklapp till systeryster och en till. Eftersom att min ekonomi inte håller för hela släkten så får jag lösa det på något annat sätt. Så om en timme går tåget och jag är inte ens halvt klar än. Trevligt sällskap inne i stan en söndag, kan nog rädda den faktiskt, eftersom att jag jämt får den här hemska söndagsångesten. Får se om jag bloggar nått när jag är där, förmodligen inte. Men annars får ni nog lite bilder sen med min super dåliga kamera!
pusshejj!
Nu är det brist på bilder så vi kör ett utan, nya bilder kommer nog ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0