Mysig måndagkväll..

med tända ljus och plugg. Pluggandet går dock sådär, har precis borstat tänderna och sitter nu i sängen för att kolla igenom glosorna till imorgon. shiit.
Och ska även kolla lite gymnasium tänkte jag, en timme på mig eller nått. Sen måste jag verkligen sova. haha.
Min helg såg ut såhär, på fredagen hämtade jag älskling i upplands väsby, sen drog vi på fest.. haha nej inte riktigt, drog på middag med familjen hos världens skönaste människor. Mycket skratt blev det. Lördagen spenderades i Sollentuna Centrum, sen blev det god mat och filmmys med hela familjen. Söndagen var ungefär samma, pluggade lite, kollade film, var i Stinsen. De var typ det :)
Riktigt skön helg med mycket sömn - det behövdes!
Helgen som kommer nu kommer även bli grym. Berättar mer seeenare! Nu ska jag lära mig kinesiskan!
Pusshejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0