När fjärde ljuset brinner, vi hämtar julegran..

och alla barnen räknar, dan före dan före dopparedan.
Somnade rätt sent igår, blev mycket tänk och så.
Känner mig som en levande död just nu. Ska ta frukost och lägga mig ner och kolla julkalendern på projektorn, myspys. ikväll blir det, bad,noppa ögonbrynen, smörja in mig och allt sånt där mysigt.
Lägger allt det jobbiga åt sidan från bloggen.
4 advent idag också, om endast 6 dagar är det jul, galet alltså. Hoppas på en riktigt mysig jul trots allt som hänt. Jag tänker iallafall pussa och krama om min kusin som jag inte har fått träffat på väldigt länge.
Nyår är typ också planerad, om inte mamma och pappa har planerat nått annat. jajjemen.
Vi hörs lite senare, pusshejj!
haha, tog nån randombild från Lucia, vi gick tåget 2 gånger, ja, jag höll på att svimma denna gång, det var helt galet varmt och ah, kaos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0