nått test.

Hur bor du: Hur? I ett oranget hus? (a)
Brukar du komma i tid: Ja, faktiskt.
Hur lång är du: 1.69, typ
Kan du laga mat: Vissa grejer ja.
Vad jobbar du med/pluggar du:Går i 9:an fortf.
Vad har du på dig just nu: Linne, mjukisbrallor.
Har du någon fobi: Yes, fötter.
Hade du en bra kväll igår: Nej, den sög.
Vilket är ditt senaste inköp: oj, tror julklappen till walle.
Din favoritdryck på morgonen: Juice.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Haha, pappa?
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja, eller bäddsoffan.
Vad hade du sönder senast: Min penna tror jag, haha.
Vem snackade du med senast: Morfar.
Varm favoritdricka: Gillar inte varma drycker.. blä.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Cola, haha.
När gjorde du senast något riktigt dumt: Kommer inte ihåg.
Saknar du någon just nu: Vad tror ni? jo..
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Smaska när man käkar.
Någon jag stör mig på: det.
Intressen: Sjunga, shoppa, sova (a)
senaste person du kramade: Min mamma ♥

Vilken svordom använder du mest? Fan, jävlar
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? brukar stå på 6.30
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? va med, haha.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? väskan jag önskat mig i flera år..
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ah skojja inte. jävla fan.

När var senast någon stötte på dig? Längesen.
Vad åt du till middag senast? Thaimat.
Kan du vissla? nej, inte längre.
Tittade du på tecknat när du var liten? ahrå!
Äger du några popband t-shirts? nej? :p
När flög du senast? i april.
Pratar du några andra språk? nej, men går på kinesiska.
Har du gråtit offentligt? OHJA.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? ah både och, vet exakt vad också.
Vad har du med dig in på bion? dricka & popcorn

Vad har du för väder? snö, kallt.

När sov du senast på golvet? haha, längesen.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 5, sen somnar man i soffan efter skolan, haha.

Senaste person du ringde: Ellen
Senaste person som ringde dig: Tim
Vad drack du senast: Coca cola
Vill du ha barn: Ja, senare i livet.
Längtar du till din nästa födelsedag: njae, skönt att bli äldre men nej.
Har rakat dina ben någon gång: haha, ah klart?
Är du sugen på något nu: Näe,
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ingen, uscha.
Använder du hudkräm: ahrå!
Attraheras du av män med skägg: hahahah! näe?
Micro-pop eller poppa själv: micro-pop
Brukar du baka: Ah på senaste tiden har det blivit rätt mycket bakning.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: nej, det suger.
Vilken låt lyssnade du senast på: nån cover tror jag.
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej, helt alone.
Vad tycker du är äckligt: allt för mycket saker..
Har du pengar på mobilen: har alltid pengar på mobilen.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? galet stressiga.
Hamnar du ofta i trubbel för att pratar under lektionerna? nja, mer i 8:an
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 16 år.
Tror du på liv på andra planeter? näe. eller jo..
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? vadfan håller du på med. (nej jag peppar aldrig mig själv, typ)
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Tycker du om att krama folk?
Äger du en digitalkamera?
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Är du mörkrädd?
Tre saker du alltid har med dig?

mobil

busskort

nycklar?

hahah.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0