nyårs test jaao.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

haha aarå
2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga faktiskt.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
haha nej?

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej..
5. Vilka länder besökte du?
KINA & SPANIEN.
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
hm.. inte vad jag kan komma på nu men jorå finns säkert.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
14 maj.
8. Vad var din största framgång 2011?
haha oj, ingen aning.
9. Största misstaget?

oj, kan inte komma på nått..:s

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Var helt galet sjuk för några månader sen.
11. Bästa köpet?
många bra köp blev det... kan inte riktigt komma på ett speciellt.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
alltså på ullared har jag gjort av med nå galna summor, annars är det väl kläder och sånt härligt:)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
ohja!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
breakeven, so sick, fest hos mange. typ det jag kommer ihåg - av olika anledningar.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
hm, typ som förra, kanske lite mer glad, men ah ;)
16. Vad önskar du att du gjort mer?
träffat mer människor i kilafors på lovet, var mest hemma i stockholm..
17. Vad önskar du att du gjort mindre
litade på för många.
18. Hur tillbringade du julen?
hemma hos farmor & farfar som alla andra år.
19. Blev du kär i år?
Yes.
21. Favoritprogram på TV?
hm.. one tree hill.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
haha njae, tror jag väl inte.

23. Bästa boken du läste i år?
SKAMFLÄCK.
24. Största musikaliska upptäckten?
haha va?
25. Något du önskade dig och fick?
AJFÅNEN, STATIV osv. fick typ allt jag ville förutom en sak.. väskan jag tjatat om i mer än ett år.

26. Något du önskade dig men inte fick?
jaa men det var grymma grejjer de också!
27. Årets bästa film?
oj, ingen aning.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
grym skoldag sen stan med mamma och syster - pappa var ute & reste.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

jarå, 
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
haha, typ som förra?
31. Vad fick dig att må bra?
Det måste vara alla fina vänner!
32. Vem saknade du?

Saknar dem jag träffar allt för sällan: Emma Jansson, Ludde, Lovisa alla mina fina.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0