Svar på frågestunden:

Kärlek och vänskap:

Sant att du "käkar" p-piller?
Svar: Vissa saker tar jag inte upp här men eftersom att det inte är nån hemlighet längre så ah.

Tillsammans med pojkvännen fortfarande?
Svar: Självklart är jag de :D

bråkar ni ofta?
Svar: Njae, mest småtjafs.

Hur många seriösa förhållanden har du haft?
Svar: 2 stycken, men det här är det mest seriösa.
Vill du har barn?
Svar: Självklart men inte nu. haha.
Hur gammal är din pojkvän?
Svar: Han är 17 :)
Säg en eller två personer som du inte skulle klara dig utan :)
Svar: Mamma och pappa, helt klart!
Är dina föräldrar skilda eller gifta?
Svar: Inget utav det. Dem är förlovade och så!
Om mig & så:

hur snygg tycker du att du är från en skala från 1-10
Svar: 5-6 kanske.

varför är inte du i köket kvinna? :)
Svar: Haha jadu.. är där allt för ofta så.. ;)

Favorit mat?
Svar: Oj ingen aning, hasselbackspotatis och kött med bea typ ;)
Är du lycklig?
Svar: Ohja det är jag! :)
Bh storlek?
Svar: Olika men oftast 75B, i vissa C
Tjo undarade bara en sak kanske lite konstigt men när började du andvända BH?<3 :)
Svar: Jag började använda det i 5:an- 6:an.
Vart i Stockholm bor du?
Svar: Jag bor utanför stockholm, norr om stan i Sollentuna.

Brukar du resa utomlands? Isf vart har du varit?
Svar: Jajjemen, min familj älskar att åka utomlands! Spanien, Thailand,Grekland, Egypten, osvosv.
Har du bott på ditt landställe?
Svar: Ja, tills jag var 2 år.
Hm.. Har du någon fobi?
Svar: Det har jag ja, fotfobi.
Hur mycket handlar du kläder för i månaden?
Svar: Jätte olika, den här månaden har jag handlat för över 1500:- men annars brukar det ligga på runt 700.
Är de din naturliga hårfärg?
Svar: Ah! Eller har lite mörkare men annars så är det blont.
Hur mycket pengar får du varje månad?
Svar: Olika! men somsagt brukar ligga på 700-800 kronor sen får jag om jag behöver mer.
I vilket program redigerar du dina bilder?
Svar: Piknik.com, Iphoto och så..
Skolan:

Tycker du att du har bra betyg i skolan?
Svar: Kunde haft bättre men är iallafall godkänd i alla :)

Vad ska du gå för gymnasium/linje?
Svar: ingen aning, men funderar på Samhälle/beteende
Har du kinesiska i skolan? :o
Svar: Jo det har jag.. :)
favorit lärare?
Svar: Ojojoj, måste vara Barbro. hihi
Vilka tider börjar du skolan?
Svar: 9 på måndagar, 8 alla andra dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0