"Svar på tal"..

Jag irriterar mig på..

folk som tror att dem är så mycket bättre än alla andra.
ibland ser man hur folk tittar på en precis som om man vore dum i huvet, då kan man ju inte låta bli att skratta åt dem men somsagt jag blir riktigt irriterad på den/dem.

Folk som tror att vi tjejer inte kan göra det killar kan.
åka cross, skoter, sitta på toaletten i hundra år och göra sina behov, ärligt alltså.

Backstabbers
Behöver inte förklara detta.

Folk utan humor.
hallåååå, kom igen. ha lite kul.

Dessa stressade jävla människor i Stockholm.
Kom igen, vadfan. Som för någon månad sen då jag och min syster var där inne, hur många gånger gick dem inte in i henne, brydde sig inte alls, bara gick rakt på. Hörrni, ta det lugnt förfan.

Dessa urdåliga program.
Simpsons, family guy osvosv. hatar dem alltså.

Jag gillar ..

Min pojkvän
Så galet skönt att veta att han finns, att veta att om man verkligen mår dåligt så kan man alltid, alltid ringa honom.
Det går inte att förklara iallafall, han är världens finaste.

Mina fina vänner
Trots att man bär på ett smile så ser dem om nått är fel och gör nått åt det direkt. Att prata i timmar om en massa grejjer. Dessa myskvällar och ah det går inte att förklara. ♥
Julen
Galet mysigt är det. Finns inge bättre, träffa hela släkten och ett stort julbord och paket. Nu saknas snön men vi får hoppas att den kommer också så är alla bitar på plats.

Stockholm på vintern.
Så sjukt mysigt, NK´s skyltfönster, all julbelysning, alla små affärer, julmarknaderna. underbart.

Det är det jag kom på, nu bänkar jag mig framför copycat singers på 3:an.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0