Tjeeenare!

Kom upp ovanligt tidigt imorse, klockan sex, tog en dusch sen drog jag till skolan och efter det kom jag hem, somnade .. (ovanligt va?) sen drog jag till Sollentuna Centrum och handla mat. Nu har jag gjort klart min NO skit och hoppas verkligen på att det jag har skrivit räcker, nu ska jag lägga mig i sängen och läsa igenom idrottshäftet och så eftersom att jag har förhör imorgonbitti. Inte så stort men det kan ju vara skönt att kunna nått. Sen blir det sova. Morgondagen ser ut såhär:
Skola, ner till Ica handla saker jag glömt, göra iordning mat och sen kommer en massa härligt folk hit. Men jag orkar inte skriva om det nu, tar det på lördag eller nått. Hoppas ni sover gott inatt nu för det ska jag göra!
Ellen, det vart inte så jätte roligt inlägg men jag uppdaterade iallafall, haha ;)
Vi hörs imorgon folks!

Kommentarer
Postat av: Anna

Söker länkbyten, har du blogg/hemsida och vill ha mer besökare?



gå in på http://chatnet.se och registrera dig, din blogg kommer att synas som reklam på hemsidan inom 24 timmar HELT gratis! det du behöver göra är att skriva länken på din blogg i ett inlägg eller som en widget box på sidan av din blogg/hemsida.. Lycka till!

2011-12-08 @ 23:43:20
URL: http://chatnet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0