you look great honey,♥

Ursäkta men just i denna minut känner jag mig inte ledsen, jag känner "eh vadfan, ta det där imorgon"
Jag lyssnar på grym musik, chattar med lite folk. precis som att allt är vanligt, har pratat ut lite med Walle också, vi får se hur det blir med allt. Efter badet blev jag automatiskt lite gladare.
Fast det känns inte speciellt seriöst, känns sådär "falskt glad". menmen.
Ska kolla en massa bloggar och bara ligga här i soffan och mysa, imorgon blir det näst sista riktiga skoldagen som gäller! inte en enda läxa, inlämning eller prov mer detta år! *happy face*

men herregud, kolla bilden, älskade kusin.. känns som hundra år sen.
Nej nu saknar jag dig nå galet. Sigrid ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0