Åhhh !

Pratade nyss med .. den där killen .. ni vet.. jämtlänningen, han som tror att han är nått. Ni vet han som tror att han är bättre än stockholmare & han som tror att han är smartare än mig. ( vilket inte stämmer, alls ! ) mohah !

Iallafall nu ska jag hoppa in i duschen och sen måla naglarna tror jag .. hihi !
F e t t c o o l j a g e !
Sen ska jag lägga mig framför One tree hill, eller så ska jag gå och dö. har inte bestämt mig än. Jag är så jävla nervös inför måndagen, redan ..
shiiit !
Vet redan att det är skit många som kommer så.. gaahh !
Scenskräck+konsert+sång+scen+en massa människor + jag = nevööös !

Pusshejj !


H.a.n  b.j.u.d.e.r. p.å.  s.i.n.  p.r.o.f.i.l.b.i.l.d ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0