Bara för att jag har tråkigt ..

Vilken färg har dina skor?
På dem jag hade idag, vita.

Vem är nummer 9 i din kontaktlista?
"bögen"

Vilka finns i din "mottagna samtal"lista?
Oj, det är ju skit många namn, men vi kan ta några.. Mamma,pappa,evelina,ludde,ellen,calle,tim osv..
Vilka namn finns i din smsinkorg?
Kevin,ludde,vickan,wiwwi,ellen,calle,tim,alex osv..

Vem kysste du senast?
Haha, hemligt ! :)

Vem kramade du senast?
Pappa,

När såg du din bästa vän senast?
Idag såg jag några utav allihopa.. haha

Din favoritfilm?
älskar alla Wallander och Beck filmer & One tree hill !


Din favoritlåt?

Alla låtar med The script. shit, älska !

När vaknade du imorse?

halv 8. skönt!

Gillar du hästar?
Nejnejnej...

Vilket är det bästa året hittils?
2009 ! helt klart. men 2010 var nästan lika grym (:

Är du kär?
Nej & det är väl tur det, har redan så mycket problem ;)

När drack du alkohol senast?
?

Har du en blogg?
Haha nej ? varför skulle jag .. ;)

Vilken klass går du i?
8a ..

Ditt favoritband?
The script & Black eyed peace . !

Din favoritartist?
Svårt.. ingen aning, inte Justin Bieber iallafall ! (a)

Thåström eller Håkan Hellström?
Ojoj, måste vara Håkan, fast igentligen så gillar jag ingen utav dem !

Göteborg eller Stockholm?
Götebooorg ! haha, lite konstigt eftersom att jag or i stockholm, men ärligt. Göteborg, shit vilket härligt ställe !.

Vars bor du?
Stockholm..

Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista?
orkar inte titta..

Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista?
..

Vem skrev åt dig på msn senast?
Anton,

Vem skrev du senast sms med?
Calle !

Vem ringde dig senast?
Ellen, igår .

Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser?
En bild som ludde skickade i typ november , .

Har du MVG i något? Isåfall vad?
Naej, inte precis ..

Vad vill du jobba/jobbar som?
Ingen aning,.

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Oj, ingen aning. . haha :)

Är du vig?
Inte det minsta

Har du varit tillsammans med två samtidigt?
Haha, i 2:an, men det kanske inte räknas ? ;)

Uppsatt hår eller hängande?
Hängade är snyggare, uppsatt är skönare kan man väl säga,

Vem skrev åt dig på Facebook senast?
Calle :)

Vad stod det i din senaste händelse?
Ellen & 4 andra kompisar har kommenterat din status ?.

Bästa killkompis?
Ludde, helt klart.

Favoritdryck?
Coca cooola.

Vad ska du göra i sommar?
Jag ska ha kul. sen vet jag inte , haha

Vart vill du resa innan du dör?
thailand igen & maldiverna. kanske jorden runt? vem vet? ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0