en konversation mellan mej och Ellen som jag aldrig glömmer :´)

vi är i skolan o tränar inför konserten och jag är sjuk och ligger på golvet och orkar ingenting..

Ellen: hur äre gumman ?

Jag: jag vet inte, jag kanske har fått tampongsjukan eller nått säger jag och skrattar

Ellen : Vaddå?

Jag: Alltså jag skojjade älskling ! ^^

Ellen: Men vaddå finns det en sån ? ;o

Jag förklarar vad det är ..

Ellen: men fy, ska aldrig mer använda tampong.

Jag: Men alltså se till att sköta det så funkar det ju..

sen för några dagar sen kommer Ellen till mej och säger:

Matilda, glöm inte att du har mens nu & glömt inte att byta tampong, annars kan du ju faktiskt få den där tampongsjukan.

Jag : Hahahah !

Fråga mej inte varför jag berättar det här men jag skrattar lika mycket nu åt det som så.

Fattar ni nu varför jag är vän med denna underbara tjej, inte en minut utan skratt :´)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0