hej.jag.behöver.hjälp.med.att.sjunga.. typ ;D

Hej det är jag,
ni vet hon som har skämt ut sig på facebook pga att en viss människa har lagt ut en video på  när jag sjunger. Och jag failar 2222222 ggr, hahaha ! :´)
Tur att det är några träningar kvar den här veckan kan jag ju säga :´)
Men lite gulliga kommentarer har jag fått, tack för dem !
Iallafall, sitter och "pluggar" , funderar på att ge upp och lägga mig och sova. dödstrött !
Men vi hörs imorron.
Pusshejj !

Underbara människor.
Själv skrattar jag åt videon, helt ärligt. haha !

Kommentarer
Postat av: Jesper

Hej tjejen !

Riktigt fin blogg !

Du skulle inte kunna tänka dig att lägga ut ett videoinlägg när du sjunger ? Skulle vara riktigt kul att höra !

Peace !

2011-02-16 @ 20:59:50
URL: http://jespersmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0