If I used to love you baby ..

Hemma från skolan.konsertträningen. Har även fått upp affischerna. (jag.kan.inte.stava)
Så nu på Måndag kör vi, shiiit.
Nu kommer jag dampa lite för snön är tillbaka, det har snöat i några timmar nu.
helvetesjävlaskit !
Jaja, vad ska man göra.  Mina converse blev iallafall sjukt blöta och bussen var sen och aa, ingenting gick bra. men nu har jag ätit , har snart gjort klart svenska deckarberättelsen och ska snart ringa ludde. Eftersom att jag somnade igår. Hahah !
Men nu drar jag mig till mitt rum, ska nog försöka hitta på nått att göra, pallar inte sitta här.

Juuuste våran förra bildlärare var i skolan idag & hon kommer nog tillbax i 9:an , yea-h. Min chans att få bättre betyg än en ig varning. herregud.

tjaaoo  jag menar, pusshejj !


Tralala, här har vi den.
Coolt !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lägg ut en video på bloggen när du sjuuunger !

Gör det! seriöst ! :D

2011-02-16 @ 20:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0