Jag-har-tråkigt.

mina bästa vänner är underbara. Det är dem som alltid får mig att må bra, det är dem jag älskar mest av allt.

när jag borstar tänderna blir dom fina & jag slipper hål

när jag lagar mat
blir det oftast jävligt svart, typ köttbullar,pannkakor osv. eller överkokta makaroner.. ;)

jag är rädd för att förlora dem jag älskar mest..

den värsta känslan är när någon dör, eller att man förlorar någon som man verkligen tycker om,

den bästa känslan är
att vara lycklig !

jag är bäst på allt ! Speciellt på att vara kaxig. haha !

jag är sämst på att komma platser, orientering fick jag mvg i men ärligt talat, var det nog bara tur. jag kan gå runt i cirklar utan att märka det själv.,

jag lyssnar på
musik, typ hela tiden !

jag tycker om
att åka utomlands, hihi

kärlek är underbart men ändå dödligt.

i somras hände det så sjukt roliga saker, jag glömmer det aldrig, !

sist jag grät var
för att jag var ledsen,

när jag vill tänka försvinner jag typ och blir riktigt otrevlig.

just nu tänker jag på
  vad jag ska skriva här.

idag har jag
varit med världens underbaraste Ellen ! :)

när jag vaknar på morgonen
 är jag alltid trött och ser alltid ut som ett lik, alltid !

om jag var ett djur skulle jag vara
en apa ! helt klart.

ikväll ska jag ha sjukt jävla kul !

imorgon kommer jag
nog att shoppa. utan pengar O.o

Hahah :´)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0