"Livet flyter på "..

Skulle jag kunna säga men då skulle jag ljuga.
känns som att allt bara blir värre,
betygen i skolan, mitt humör, mitt bloggande (a) & sen är jag ju typ sjuk hela tiden. Jag blir typ galen..
det här får bli ett tråkigt inlägg när jag bara klagar.
ursäkta men jag har inte varit på speciellt bra humör idag.
huvudvärk,trött,halsont,muskelont. allt pga Romme ;D
Men jag var ju grym på att åka .. störtlopp ! :´)

Nu ska jag lägga mig i sängen, eller  kanske inte .. har lixom sovit, 2-3 timmar efter skolan idag så ..
Ska kolla vad det är för roligt på tv. Som ni märker så kan jag inte plugga idag för jag blir bara irriterad & sen somnar jag i böckerna så jag får plugga imorron. inte smart, jag vet .. men vad ska man göra ?

Pusshejj !

Underbara vän ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0