Melinda Lindqvist - kan inte säga nått annat än, det stämmer !

"Jag förstår inte vad det är för fel på föräldrar. Alla är så himmla olika. Mina föräldrar förstör min ungdom, den tiden i mitt liv som är roligast. Jag har aldrig ljugit för dom. Jag kommer aldrig hem försent. Jag säger aldrig att jag sover hos någon och sover hos någon annan. Jag säger aldrig att jag ska nåonstans men ska någonannan stans. Jag är aldrig uppkäftig utan anledning. Jag gör alltid mina läxor och sköter alltid om skolan. Jag svarar alltid på min mobil! Jag berättar alltid vart jag är, jag berättar alltid vilka jag är med, jag berättar alltid när vi ska någon annanstans. Frågar dom något pratar jag alltid sanning. Så varför ska ni hålla på och förstöra för mig? Säga att jag ska vara hemma kl.10 på kvällarna hos personer som bor 200m bort? När ni vet vart jag är, vem jag är med och ni vet att jag aldrig skulle ljuga? Ni fattar inte att ni förstör för mig när ni gör så, ni tror att ni är så jävla bra för ni skyddar mig osv. Nej ni gör mig bara argare för varje jävla dag som går, och om ni inte låter mig göra saker med mina vänner och inte låter mig vara tonåring.. det är då jag kommer börja ljuga för er. Det är då jag kommer smita ut på nätterna. Det är då jag säger saker med göra andra saker. Det är då jag stänger av mobilen och inte hör av mig på ett dygn. Det är då jag tjafsar mot er och är arg hela tiden. Det är då jag skiter i att göra mina läxor och skiter i skolan. Det är då jag får åka in och magpumpas för jag har druckit för mycket alkohol. Det är då jag göra saker jag inte får göra, för att ni stänger mig ute från att vara tonåring. Låter ni mig göra som jag vill är det då jag kommer uppföra mig, det är då ni kan lita på mig, det är då jag aldrig, skulle göra er besvikna."

Kommentarer
Postat av: emma

w o r d !

2011-02-17 @ 20:19:55
URL: http://saraaochemmaa.blogg.se/
Postat av: melinda

haha sökte på google och såg att det här kom upp när man sökte på mitt namn, haha sweet! :))

2011-03-04 @ 23:25:02
URL: http://melindalindqvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0