Men vvvii var här först !

Rubriken förstår bara några personer. höhö

Iallafall, kom nyss hem från skolan. Jag vet, jag sa att vi hade studiedag och det har vi också, bara det att jag var ju tvungen att lämna visum och pass för snart drar ju jag till kina med mina kinesiska. Shiiit !
Så nu är jag hemma och ska kolla lite på One tree Hill, sen ska jag titta ännu mer & ännu mer. neråå !
Men jag har ingenting planerat så jag gissar att det blir en sån här skön dag.
& juste, ikväll ska jag och mamma beställa hem en massa saker från H&M och en annan sida för snart eller okej, i april, kommer vi tillbringa en vecka i Spanien eftersom att Egypten resan blev intälld. C h i l l

Men vi hörs senare.

Pusshejj !

Shit vilken gammal bild. nästan den första jag la ut i den här bloggen. h a h a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0